Hur ser jag adressen till en Nyckelfri bokning?

Så snart en bokning har accepterats får du som hyrestagare en bokningsbekräftelse på mail där bilens adress finns med. 

30 minuter innan hyresperiodens start kan du även se bilens exakta position med hjälp av GPS i GoMore-appen.

Om du som hyrestagaren inte ser bilens exakta position i appen kan det finnas flera förklaringar: 

  • Appen kan inte läsa fordonets placering: kontakta bilägaren för att kontrollera om de har tillgång till placeringen, eller kontakta GoMore om inte bilägaren kan hjälpa dig. 
  • Bilen står parkerad på en parkeringsplats under jord: se bilägarens instruktioner för upphämtning och hur du får tillgång till bilen.

Om bilens position inte visas helt korrekt i appen bör du leta lite längre ned på gatan i båda riktningarna, eller på en närliggande gata.  

Om du inte hittar bilen ska du kontakta bilägaren. Bilägarens telefonnummer finner du genom att klicka in på bokningen i appen och skrolla ned till knappen Ring. Får du inte tag på bilägaren är du välkommen att kontakta GoMore Support.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss