Betalning till bilägare

Inkomsten till dig som bilägare överförs 24 timmar efter att hyresperioden har avslutats. Eventuella extrakostnader såsom saknad bränsle, extra körda kilometer, förseningsavgift etc debiteras och överförs till dig fyra dagar efter avslutad hyresperiod ifall dessa kan debiteras på hyrestagarens betalkort. Om extrakostnader inte kan debiteras på hyrestagarens betalkort fakturerar GoMore hyrestagaren och överför betalningen av extrakostnaderna därefter.

Du finner summan i din GoMore-profil genom att klicka på din profilbild uppe i högra hörnet och sedan Intjänat på hemsidan och Saldo i appen. För att få pengarna utbetalade till valfritt bankkonto ska du som bilägare ange ditt clearing- och kontonummer och klicka på Lägg till utbetalning på hemsidan och Betala ut till konto i appen.

Utbetalningar görs varje tisdag och torsdag vid lunchtid, därefter mottar du som bilägare summan senast 3 arbetsdagar efter utbetalningstillfället. Om du inte har mottagit pengar efter mer än 5 arbetsdagar från att utbetalning gjorts från GoMore ber vi dig vänligen kontakta oss på support@gomore.se.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.